Πέμπτη 26 Ιουνίου 2014

ΠΑΣΤΙΤΣΙΟ ΜΕ ΠΕΝΕΣ ΟΛΙΚΗΣ ΑΛΕΣΗΣ


          Το παστίτσιο σαν φαγητό είναι από τα αγαπημένα μου, κυρίως αυτό της μαμάς μου και γι’ αυτό το λόγο ανήκει στην κατηγορία των comfort foods για μένα (ενότητα την οποία σκέφτομαι εδώ και καιρό να ποστάρω  αλλά θέλω να την δουλέψω λίγο περισσότερο). Έλεγα λοιπόν, ότι ναι μεν το αγαπώ σαν φαγητό αλλά δεν το φτιάχνω συχνά γιατί είναι και λίγο μπελαλίδικο και αρκετά παχυντικό! Από συνταγές έχω δοκιμάσει αρκετές παραλλαγές, ως συνήθως, αυτήν την φορά δοκίμασα με πένες ολικής άλεσης διότι δεν βρήκα στο σούπερ μάρκετ μακαρόνια χοντρά ολικής, πράγμα που μου κάνει εντύπωση μιας και ζυμαρικά ολικής κυκλοφορούν αρκετά. Δεν πειράζει όμως γιατί το φαγητό έγινε πολύ νόστιμο ούτως η άλλως!
     Δεν θα γράψω πως το έκανα γιατί αυτοσχεδίασα όπως συνηθίζω, αλλά μια ενδιαφέρουσα  συνταγή μπορείτε να βρείτε στο link http://www.sintagespareas.gr/sintages/pastitsio-oriental.html σε γνωστή ιστοσελίδα με συνταγές, κάπως έτσι έκανα και το δικό μου παστίτσιο!
      Enjoy………………..







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου