Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2015

ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!

ΟΚ! Άκρως μη παραγωγικό το τελευταίο διάστημα μετά τις γιορτές. Οι μέρες περνάνε γρήγορα και συνήθως δεν γίνεται τίποτα, λίγο γιόγκα, λίγο οι δουλειές του σπιτιού, λίγο οι φίλοι....Με έριξε τις τελευταίες τέσσερις ημέρες και η γρίπη με 39 πυρετό  την πρώτη ημέρα, άντε μετά να γίνει κάτι διαφορετικό αλλά καλό. Νομίζω ότι η βαρεμάρα χτύπησε κόκκινο και προσπαθώ με νύχια και δόντια να είμαι ψύχραιμη και να μην φιλοσοφήσω πάλι για τις δυσκολίες τις ζωής και το πόσο δυνατοί γινόμαστε μέσα από τα προβλήματα και μπλα μπλα μπλα........
Ενώ στην πραγματικότητα σήμερα μετά από τέσσερις ημέρες κλεισμένη στο σπίτι έχω πολλά νεύρα, άσχημη διάθεση και το μόνο που θέλω είναι να κλείσω τα μάτια και όταν τα ανοίξω πάλι να βρίσκομαι μπροστά στην πιο ευτυχισμένη στιγμή της ζωής μου που ακόμα δεν ήρθε....αμάν πια, γιατί αργεί τόσο ε ε ε ε ε?
Και μετά από την σύντομη κρίση μου (πλέον προσπαθώ οι κρίσεις μου να μην έχουν διάρκεια αλλά να έχουν επίπεδο!) θα θυμηθώ την πιο πρόσφατη χαρούμενη στιγμή, αυτή που με καλούς φίλους περάσαμε μια όμορφη ημέρα στο σπίτι μας με πολύ φαγητό, κρασί και taboo. Εύχομαι να το επαναλάβουμε σύντομα. Επίσης, μιας και σήμερα είναι τα γενέθλια της νύφης μου και αύριο η γιορτή του αδερφού μου : Αγαπημένοι μου Χρόνια Πολλά, εύχομαι η ζωή να σας φέρνει πάντα όμορφα δώρα, πολλές ευτυχισμένες στιγμές και γιατί όχι και κανένα ταξιδάκι στο εξωτερικό!

Καλό Σ/Κ σε όλους...............



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου