Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2012

Προσοχή στα προσωπικά αντικείμενα

      Είχαμε βδομάδες να πάμε κάποια εκδρομούλα και έτσι αποφασίσαμε εχθές να κάνουμε την καθιερωμένη μας βόλτα στο Χάσκοβο Βουλγαρίας, εννοείτε φυσικά με παρέα τον φίλο μας τον Χρήστο. Βόλτα, η οποία παραλίγο να μας βγει ξινή όπως λέγεται, μιας και κόντεψαν να μου κλέψουν μέσα από την τσάντα το πορτοφόλι και δεν θα έπαιρνα χαμπάρι αν εκείνη την στιγμή όλος τυχαίος δεν γυρνούσε το κεφάλι του ο φίλος μας και δεν καταλάβαινε τι γινόταν! Η τύπισσα κατάφερε να ανοίξει σιγά σιγά και τα 3 φερμουάρ της τσάντας μου ψάχνοντας φυσικά για πορτοφόλι ή κινητό και όταν την πήραμε χαμπάρι συμπεριφέρθηκε με απίστευτη ψυχραιμία, σαν να μην πιάσαμε το χέρι της σχεδόν μέσα στην τσάντα μου!! Μέχρι λοιπόν να συνειδητοποιήσουμε τι γίνεται, να ψαχτούμε και οι 3 καλά για τυχόν απώλειες εξαφανίστηκε από προσώπου γης!
 Ευτυχώς, σταθήκαμε τυχεροί και κυρίως εγώ που την είδε ο Χρήστος, όχι ότι είχα χρήματα και μόνο την ταυτότητα που θα έχανα θα μας έβαζε σε μπελάδες. Εκνευρίστηκα και προβληματίστηκα πολύ, θέλω να πιστεύω ότι είμαι ένας άνθρωπος αρκετά προσεκτικός στην ζωή μου, αλλά τελικά χρειάζεται ακόμα περισσότερη προσοχή.
Μπορεί το επεισόδιο να χαρακτηριστεί ως ακίνδυνο, εγώ όμως εχθές το βράδυ δεν μπορούσα να βγάλω από το μυαλό μου το ατάραχο πρόσωπο της, επηρεαστήκαμε και οι τρεις, δυστυχώς αρνητικά.
Γι’ αυτό πολύ προσοχή, όχι μόνο στα προσωπικά σας αντικείμενα αλλά κυρίως στα αγαπημένα σας πρόσωπα!

Και επειδή αρκετά πικραθήκαμε από την ιστορία, ορίστε μια πολύ εύκολη συνταγή για να γλυκαθούμε χωρίς πολλές θερμίδες :

Σοκολατένια Βραχάκια

300 γρ. σοκολάτα κουβερτούρα
Διάφορους  ξηρούς καρπούς(καρύδια, αμύγδαλα ωμά, φουντούκια κ.τ.λ)
Δημητριακά της αρεσκείας σας (προαιρετικά)

Λιώνουμε την σοκολάτα σε μπεν μαρί, αποσύρουμε από την φωτιά και ρίχνουμε μέσα τους ξηρούς καρπούς και τα δημητριακά. Σε ένα μεγάλο τάπερ ή ότι διαθέτετε, στρώνουμε λαδόκολλα και με ένα κουτάλι σούπας παίρνουμε ποσότητα και την αφήνουμε προσεκτικά στο σκεύος. Επαναλαμβάνουμε μέχρι να αδειάσει το μπεν μαρί. Κλείνουμε με καπάκι και βάζουμε στο ψυγείο μέχρι να παγώσει η σοκολάτα.
Ο σύζυγος μου τα λατρεύει, πραγματικά είναι γευστικά και χωρίς πολλές θερμίδες.




Enjoy yourselves!!!  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου