Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012


Χριστουγεννιάτικα βιβλία για παιδιά!

Ένα από τα αγαπημένα μου δώρα ως παιδί και ας κινδυνεύω να χαρακτηριστώ γραφική, ήταν και τα παραμύθια-βιβλία που μου αγόραζαν κυρίως σε γιορτές. Μου άρεσε να διαβάζω τις ιστορίες, να πλάθω τους ήρωες στο μυαλό μου και να  ταξιδεύω σε μέρη μαγικά. Μια συνήθεια την οποία μεγαλώνοντας, εννοείται ότι διατήρησα και προσπαθώ να την εφαρμόσω με την σειρά μου στους άλλους. Έτσι, οι στιγμές που διαλέγω κάποιο βιβλίο για μένα ή για δώρο είναι πραγματικά ανεκτίμητες. Και μιας και τα Χριστούγεννα είναι σχεδόν προ των πυλών και τα δώρα που θα κάνουμε στα αγαπημένα μας πρόσωπα μοιάζει πάντα με σπαζοκεφαλιά μια καλή ιδέα για τους μικρούς της παρέας είναι, τι πιο επίκαιρο και τρυφερό, τα χριστουγεννιάτικα βιβλία που καταφέρνουν με την μαγεία τους να ξεσηκώσουν όχι μόνο τα παιδιά αλλά και τους μεγάλους!    
  




  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου