Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013


ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΜΗΝΑΣ ΓΙΑ TA ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝA ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ


Επιτέλους, από την στιγμή που έφτασε και πέρασε η γιορτή μου αρχίζω και μετράω αντίστροφα για τις γιορτές των Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς. Ακόμα βέβαια δεν στολίσαμε το σπίτι και την οικοδομή από έξω, αλλά τα πρώτα σχέδια άρχισαν να καταστρώνονται στο μυαλό μου, σε λίγες ημέρες λοιπόν θα στολίσουμε το δέντρο και το σπίτι και μετά από χρόνια θα το χαρούμε αρκετές εβδομάδες, θα πάρουμε τα πρώτα δώρα για τους συγγενείς και σίγουρα θα κάνω και εγώ κάποιες αγορές για μένα! Η πόλη άρχισε δειλά δειλά να φοράει τα γιορτινά της και κάποιοι ραδιοφωνικοί σταθμοί μας βάζουν στο κλίμα παίζοντας Χριστουγεννιάτικα τραγούδια. Θέλω να φωνάξω «γιούπι» σαν μικρό παιδί αλλά προς το παρόν θα συγκρατηθώ και θα περιμένω να μπει με το καλό ο Δεκέμβριος και να γίνει όλο αυτό πιο έντονο!
Παρεμπιπτόντως, εχθές δεν γιόρτασα την ονομαστική μου εορτή όπως άλλες χρονιές αλλά έκανα το τραπέζι στα πεθερικά μου με ένα υπέροχο φαγητό την «πίτα του βοσκού», την συνταγή βρήκα σε τεύχος του γαστρονόμου αλλά κυκλοφορούν και στο διαδίκτυο αρκετές παραλλαγές. Η συνταγή νομίζω έχει τις ρίζες της στη Μ. Βρετανία και είναι πραγματικά καταπληκτικό φαγητό που σίγουρα θα ξετρέλαινε και παιδιά. Enjoy yourselves…….


θυμήθηκα να φωτογραφίσω ένα τελευταίο κομμάτι από την πίτα του βοσκού!

2 σχόλια:

  1. Και εγώ θέλω!!! Άλλα πιο πολύ θέλω εκείνο το γλυκό, δεν ξέρω πως το λένε άλλα σίγουρα ξέρω να το τρώω χιχι.. Πότε θα το κάνεις? ε? ε? ε? ε? ε? ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ναι ξέρω τι γλυκό θέλεις να σου κάνω, το λεγόμενο banoffe. Ελάτε εσείς με το καλό και θα σε περιμένει!!!

      Διαγραφή