Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2014


ΧΑΛΑΡΩΤΙΚΟ ΜΑΣΑΖ


            Τι ευεξία, τι χαρά και τι ανανέωση το σημερινό δωράκι που έκανα στον εαυτό μου! 50 λεπτά full body antistress aromatherapy massage ήταν αρκετά για να καταλάβω πόσο ανάγκη έχει το σώμα μου αλλά και το πνεύμα μου από  πραγματική χαλάρωση. Τους τελευταίους μήνες δυστυχώς έχουμε περάσει αρκετά, το άγχος και η απογοήτευση τελευταία έγιναν κομμάτι μου με αποτέλεσμα να συσσωρευτούν  πολλά, τόσο στη ψυχή όσο και στο πνεύμα μου και όταν η ψυχή είναι άρρωστη πονάει κα το σώμα. Αλλά, μιας και η ζωή είναι ένας συνεχής αγώνας οφείλουμε να είμαστε δυνατοί αλλά ταυτόχρονα και χαλαροί για να μπορούμε ν’ ανταποκρινόμαστε στις δοκιμασίες, λίγη άσκηση, λίγη πνευματική τροφή, μικρά δωράκια στους εαυτούς μας, καλοί φίλοι και πολύ αγάπη και που θα πάει, δεν μπορεί θα φτιάξουν τα πράγματα!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου