Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

Σχεδόν ένα χρόνο μετά

Δεν υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος που δεν ανέβασα άλλο post τον τελευταίο χρόνο, ίσως λίγο η δουλειά, λίγο όλα αυτά που συμβαίνουν λόγω κρίσης, μάλλον δεν υπήρχε και αρκετή διάθεση.  Μετά από δύο χρόνια διασυρμού της χώρας μας και ενώ η κατάσταση δυσκολεύει ολοένα και περισσότερο για σχεδόν κάθε οικογένεια προσπαθώ και εγώ να φιλοσοφήσω τα πράγματα λίγο διαφορετικά. Λέτε τελικά, αυτή η παγκόσμια κρίση να είναι μία καλή ευκαιρία για ξεκαθαρίσματα, εσωτερικά και εξωτερικά , λέτε να τελειώνει αυτή η εποχή αλλά να ξεκινάει μία καλύτερη για όλους μας; Μία εποχή μεγάλων αλλαγών, αναθεωρήσεων και εξέλιξης σε κάθε επίπεδο; Δεν έχω καταλήξει ακόμα και κάτι μου λέει πως θα αργήσω πολύ!!
Αυτό πάντως που προσωπικά μου δίνει ώθηση και κουράγιο να συνεχίσω να ελπίζω πως όλα θα πάνε καλά, είναι πως δεν είμαι μόνη μου σε όλο αυτό, έχω δίπλα μου έναν καταπληκτικό άνθρωπο, τον άντρα μου και προσπαθούμε μαζί, μέσα από ευκαιρίες που μας δίνονται να ξεφεύγουμε από την πραγματικότητα και να περνάμε καλά!! 
Και πως το κάνουμε αυτό; Από την στιγμή που έχουμε ακόμα χρόνο  να κάνουμε πράγματα για εμάς απλά το εκμεταλλευόμαστε! Καφέ ή ποτό με τους φίλους, βόλτες, συγκεντρώσεις στο σπίτι για φαγητό και ταινία πάλι με φίλους (η κρίση δεν αφήνει περιθώρια για περιττά έξοδα),  εκδηλώσεις δωρεάν οι οποίες να αξίζουν και όταν το επιτρέπουν λίγο περισσότερο τα οικονομικά μας και καμιά 3ημερη εκδρομούλα (εντός Ελλάδας, τα ταξίδια στο εξωτερικό λέμε να τα περιορίσουμε προς το παρόν!).
Λοιπόν στο σημερινό ποστ έχω ανεβάσει φωτό από Ιωάννινα-Μέτσοβο. Περάσαμε ένα υπέροχο 4ημερο 27-30 Οκτωβρίου. Μείναμε 3 ημέρες στο Πέραμα Ιωαννίνων και στην επιστροφή περάσαμε από Μέτσοβο. Ο καιρός ήταν σύμμαχος μας και τα χρώματα του φθινοπώρου μαγευτικά!! Για όποιον δεν έχει επισκεφτεί τα δύο μέρη, τα συνιστώ ανεπιφύλακτα!!




Ιωάννινα-Μέτσοβο
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου