Πέμπτη 6 Μαρτίου 2014


ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ!!!


Από την εμπειρία μου σε ταξίδια εντός και εκτός Ελλάδας και κυρίως από τις άπειρες μετακινήσεις μας Θεσσαλονίκη – Ορεστιάδα ένα από τα πολλά που φρόντιζα να έχω πάντα μαζί μας ήταν ένα mini φαρμακείο. Το αυτοκίνητο έχει ούτως ή άλλως δικό του φαρμακείο, από επιδέσμους και αποστειρωμένες γάζες μέχρι χειρουργικό ψαλίδι και κουβέρτα επιβίωσης! Σε αυτά έχω προσθέσει μωρομάντηλα, τα οποία είναι πρακτικά για πολλούς λόγους, χαρτομάντιλα, αντισηπτικό υγρό για τα χέρια και ένα φακό ο οποίος πρέπει να βρίσκεται οπωσδήποτε σε ένα αμάξι. Ανάλογα με τις ανάγκες μας φροντίζω πάντα να έχω μαζί μου και τα φάρμακα που τυχόν θα χρειαστούμε όταν ταξιδεύουμε με το αμάξι, όπως π.χ. panadol ή κάποια αντιβίωση.










Το φαρμακείο του αυτοκινήτου μας


Τι γίνεται όμως όταν ταξιδεύουμε με άλλο μέσο και κυρίως εκτός Ελλάδας; Καθότι δεν μιλούν όλοι την Αγγλική σε άλλες χώρες, π.χ. Γαλλία (όχι ότι δεν γνωρίζουν, απλά οι Γάλλοι θεωρούν ότι από την στιγμή που είσαι στη χώρα τους οφείλεις να ξέρεις και την γλώσσα τους!), Τουρκία κ.τ.λ. και που να μπλέκεις τώρα με φαρμακεία για να εξηγείς τι χρειάζεσαι, πάντα μα πάντα έχω στη βαλίτσα μου ακόμα ένα μικρότερο φαρμακείο με τα απαραίτητα καθώς και με τα φάρμακα-χάπια που ίσως μας χρειαστούν στη διάρκεια του ταξιδιού μας, για παράδειγμα τα χάπια σιδήρου που παίρνω, panadol απλό και cold & flu, καραμέλες για το λαιμό, κουτί με πολυβιταμίνες, Imodium, θερμόμετρο, αντιπυρετικά χάπια και αν είναι καλοκαίρι αλοιφή για τσιμπήματα και αντιηλιακό. Μάλιστα στο τελευταίο μας ταξίδι στην Ρουμανία με το αμάξι βγάλαμε και την Ευρωπαϊκή κάρτα ασφάλισης για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο.





Το φαρμακείο που έχω πάντα στη βαλίτσα μας



  Ευτυχώς στο εμπόριο υπάρχουν πολλά και διάφορα first aid kit με τα βασικά, είτε για το αμάξι είτε για προσωπική χρήση, ανάλογα τώρα με τις δικές σας προσωπικές ανάγκες και τον αριθμό των μελών της οικογένειας, όπως και των ηλικιών αυτών, εμπλουτίστε το φορητό σας φαρμακείο  και να είστε σίγουροι ότι θα νιώθετε μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια σας.

Να έχετε μια υπέροχη ημέρα!!!!!!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου