Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014

ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΙΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ


        Πηγαίνοντας σήμερα το πρωί στο Pilates ακολούθησα την ίδια διαδρομή, με τις όμορφες πολυκατοικίες με τους μικρούς κήπους και τα δέντρα δεξιά και αριστερά από το δρόμο. Απολαμβάνω αυτή τη γειτονιά που βρίσκεται στα διευρυμένα όρια της δικής μου ακριβώς επειδή έχει και δέντρα. Σήμερα όμως παρατήρησα κάτι που δεν πρόσεξα καμία άλλη φορά, στη διαδρομή για το γυμναστήριο έχει αρκετά πεύκα, που σημαίνει ότι υπάρχουν και πολλά κουκουνάρια!!!Ω, τι ευτυχία, τι χαρά, μέρες σκεφτόμουν που να ψάξω για κουκουνάρια για το φθινοπωρινό στολισμό του σπιτιού και βρέθηκαν στην κυριολεξία στο δρόμο μου, πεσμένα κάτω, γύρω και παραδίπλα από τα δέντρα. Οπότε ξαφνικά εκεί που περπατούσα αφηρημένα καταλαβαίνω ότι βρήκα το μικρό μου θησαυρό, ζωηρεύει το βλέμμα μου και ψάχνω μανιωδώς να βρω όσα περισσότερα μπορούσα, όμορφα και καλοσχηματισμένα, σε διάφορα μεγέθη. Η τσάντα του γυμναστηρίου σε λίγα λεπτά γέμισε από κουκουνάρια και εγώ με μία ικανοποίηση στο πρόσωπο μου έφτασα στο μάθημα, στο οποίο παρεμπιπτόντως σήμερα κουράστηκα πολύ, ένας μήνας κενό είναι αρκετός για να χαλαρώσει το σώμα!
         Στην επιστροφή για το σπίτι δεν πρόλαβα να μαζέψω και άλλα, αλλά τις επόμενες ημέρες σίγουρα θα βγω για αναζήτηση. Ελπίζω να σας αρέσει ο τρόπος που τα χρησιμοποίησα, δέχομαι και άλλες ιδέες για όποιον θέλει να βοηθήσει δημιουργικά...........................








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου