Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου 2014

PROJECT : ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΣΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ

            Εντάξει, το παραδέχομαι το project μου για ένα όμορφο, καλοκαιρινό και λουλουδιασμένο μπαλκόνι δεν είχε μεγάλη επιτυχία φέτος. Θέλω να με πιστέψετε, έκανα προσπάθειες αλλά οι ημέρες που λείπαμε Χαλκιδική και μετά Δράμα ήταν πολλές, με αποτέλεσμα να μην βρίσκομαι τόσο συχνά στο σπίτι και όταν βρισκόμουν έκανε τόση ζέστη και είχε περάσει ήδη το μισό καλοκαίρι που το σχέδιο ναυάγησε. Δεν πειράζει όμως, τα δύο μου φυτά που με τόση διάθεση φύτευσα και φρόντισα τα κατάφεραν και μεγάλωσαν και είμαι πολύ χαρούμενη και περήφανη γι’ αυτό!! Επίσης σήμερα αγόρασα και μία μικρή Ερείκη, πανέμορφη και φθινοπωρινή, την μεταφύτευσα σε μεγαλύτερη γλάστρα και ανυπομονώ να δω την εξέλιξη της! Σκέφτομαι και για βολβούς, να τους φυτεύσω τώρα και να ανθίσουν την Άνοιξη. Αχ, ποιος το περίμενε ότι λίγα λουλούδια θα μου έφερναν τόση χαρά…


Τα φυτά μου όταν τα μεταφύτευσα

Η Αλόε τώρα!

Μια κούκλα


Η Κέντια αναπτύχθηκε τόσο που βγάζει συνέχεια καινούρια φύλλα!


Η Ερείκη μου





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου