Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014

ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ ΔΑΣΟΣ!



            Εχθές, πρωινό Κυριακής, τολμήσαμε κάτι που δεν είχαμε ξανακάνει. Αποφασίσαμε να πάμε βόλτα στο Χορτιάτη, στο δάσος για κάστανα, οι δυο μας. Η ημέρα ήταν ιδανική, ήλιος, καλή θερμοκρασία και διάθεση για εξόρμηση. Πολύτιμες στιγμές, σκέφτομαι πόσο τυχεροί είμαστε και ας το ξεχνάμε στην καθημερινότητα μας. Προσπαθώ να θυμίζω στον εαυτό μου να ζω την κάθε στιγμή, να μην μένω πίσω, να μην περιμένω την ευτυχία γιατί βρίσκεται ήδη κοντά μου. Είναι δύσκολο πολλές φορές, τα τελευταία χρόνια νιώθω ότι οι άσχημες στιγμές είναι περισσότερες από τις όμορφες, κοιτάζω στον καθρέφτη και κάποιες φορές δεν αναγνωρίζω τον εαυτό μου, πως επέτρεψα μια απλή επιθυμία να φτάσει τα όρια της εμμονής; Κάποτε το μόνο που με ενδιέφερε ήταν να είμαι ευτυχισμένη με τον άνθρωπο μου και να πλουτίζουμε τη ζωή μας με όμορφες εμπειρίες, χαμογελούσα και ήμουν αισιόδοξη, τα είχα όλα υπό έλεγχο! Τα τελευταία χρόνια σαν να προσπαθεί το σύμπαν να μου δώσει μαθήματα, το κυριότερο υπομονή! Αυτή η λέξη αρχίζει και με κουράζει, με πνίγει, προσπαθώ να μην σκέφτομαι τίποτα αλλά το υποσυνείδητο δουλεύει! Νομίζω ότι σταμάτησα το χρόνο και περιμένω να ευτυχίσω όταν η ευχή μου πραγματοποιηθεί. Όμως δεν πρέπει, έτσι πιέζω τον εαυτό μου να κάνει πράγματα, να ζει το τώρα, δεν θέλω να περνά ο χρόνος από δίπλα μου και εγώ να είμαι μαρμαρωμένη, γιατί φοβάμαι μήπως μετανιώσω αργότερα. Να πάρει, μάλλον επέτρεψα στις αρνητικές σκέψεις να προπορευτούν, καιρός να πάρω τα ινία στα χέρια μου πάλι. Η χθεσινή βόλτα ήταν αναζωογονητική, περπατήσαμε, σκαρφαλώσαμε, μαζέψαμε κάστανα, γίναμε χάλια από την υγρασία και τη λάσπη όμως ο καθαρός αέρας ήταν αρκετός για να καθαρίσει το μυαλό και τη ψυχή! Οπότε μάλλον προς το παρόν θα ευχηθώ να είμαστε καλά και να έρθουν και άλλες τέτοιες δημιουργικές στιγμές!!



















ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ........


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου