Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2014

ΓΛΥΚΟΣ ΝΟΕΜΒΡΗΣ…..

Υποδεχτήκαμε για τα καλά και τον Νοέμβριο, έναν από τους αγαπημένους μου. Ο ερχομός του, παρόλο που είναι φθινοπωρινός μήνας, προμηνύει για μένα το χειμώνα, τη ζεστασιά και τη θαλπωρή του σπιτιού. Όλοι λίγο πολύ έχουμε κάνει τις προετοιμασίες μας για τα πρώτα κρύα, γενική καθαριότητα, πλύσιμο κουρτινών, ριχτάρια στους καναπέδες και φυσικά το στρώσιμο των χαλιών. Το σπίτι έδειξε πιο ζεστό και γλυκό, ο Κυρ πρόλαβε και έβαψε το διάδρομο που οδηγεί στα υπόλοιπα δωμάτια πριν χαλάσει ο καιρός, το χρώμα ένα υπέροχο γκρι μπεζ προς το γκρι περισσότερο. Επιτέλους θα δημιουργήσω το χώρο όπως το φαντάστηκα, όμορφες στιγμές μας σε κορνίζες θα διακοσμούν τον ένα τοίχο. Από πέρυσι που επιστρέψαμε η λίστα με τα πρέπει να γίνουν  συνέχεια μεγαλώνει, προσπαθώ να μην παρασύρομαι και να βάζω προτεραιότητες, ευτυχώς με συγκρατεί ο καλός μου παρόλο που καμιά φορά η ανυπομονησία μου είναι ανεξέλικτη!
Ο Νοέμβρης όμως είναι αγαπημένος και για άλλους λόγους, πλησιάζει η γιορτή μου και αυτό σημαίνει ότι πλησιάζουν και οι γιορτές των Χριστουγέννων, ξέρω πολύ νωρίς για να το αναφέρω, δεν φταίω όμως, οι στολισμένες βιτρίνες με χριστουγεννιάτικα από την 28η Οκτωβρίου άρχισαν να με ξεσηκώνουν. Εχθές ανάγκασα τον Κυρ να κατεβάσει από το πατάρι τα λαμπάκια  του δέντρου να δοκιμάσουμε αν όλα καίνε και να σημειώσω ότι θα χρειαστώ ακόμα μια σειρά με κόκκινα σταθερά, τώρα που είναι νωρίς, επειδή πέρυσι όταν πήγαμε αρχές Δεκέμβρη δεν υπήρχε ούτε για δείγμα, αδιανόητο? Επίσης άρχισα την έρευνα στο διαδίκτυο για χειροποίητα οικονομικά δώρα, οι ιδέες πολλές και το μυαλό μου πήρε φωτιά, δεν ξέρω τι να πρωτοθαυμάσω και σε ποια θα καταλήξω! Την ιδέα μου να ξεκινήσουμε να παίρνουμε κάποια δωράκια από τώρα για ευνόητους λόγους θα την πρωτοδιαβάσει εδώ, ελπίζω να την πάρει με ήρεμο τρόπο και να συμμεριστεί την άποψη μου ότι καλύτερα λίγα λίγα παρά να πέσουν όλα μαζί ε?   
Έτσι, οι μέρες περνούν με πολλά σχέδια που σιγά σιγά παίρνουν μορφή και αν δεν είναι αυτό δημιουργικό τότε δεν ξέρω τι είναι. Καλή η ηρεμία δεν λέω, όμως πάντα χρειάζομαι κάτι που θα ταράξει τα νερά και θα με αφυπνίσει για κάτι καινούριο και διαφορετικό!
Εύχομαι ένα όμορφο ΣΚ…………….





1 σχόλιο:

  1. Ποτέ δεν είναι νωρίς να σκεφτόμαστε για τα Χριστούγεννα ;)
    Και συμφωνώ μαζί σου πως ο Νοέμβρης είναι από τους καλύτερους μήνες γιατί έχει και αρκετές γιορτινές προετοιμασίες αλλά και την χαρά της προσμονής!
    Την καλημέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή