Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2015

ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΩΡΟ ΚΛΩΤΣΑΕΙ


            Η εγκυμοσύνη για μένα έγινε αληθινή την πρώτη φορά που κατάλαβα ότι κάτι υπάρχει μέσ α στην κοιλιά μου, μια ελαφριά αίσθηση σπρωξίματος από μέσα προς τα έξω, κάτι να κουνιέται χωρίς όμως να είναι περίεργο αλλά αντίθετα κάτι που μου δημιούργησε μια αίσθηση πρωτόγνωρη, μια ανεπανάληπτη εμπειρία! Πάντα προσπαθούσα να φανταστώ από τις περιγραφές φίλων και συγγενών για το πώς είναι όταν κλωτσάει το μωρό, όμως πραγματικά μέχρι που έφτασε η στιγμή να το ζήσω και να το ζω ακόμα η φαντασία μου δεν πλησίαζε ούτε στο ελάχιστο αυτό το μαγικό συναίσθημα! Πλέον μπαίνοντας  σε λίγες μέρες στον 8ο μήνα το μωρό έχει μεγαλώσει τόσο ώστε όχι μόνο κλωτσάει αλλά βάζει και δύναμη, η αγαπημένη μας θέση είναι να βρίσκουμε στόχο τη δεξιά πλευρά της μανούλας και να την ταράζουμε, τολμώ να πω ότι κάποιες φορές με πονάει και λίγο! Αστεία φαίνεται η κοιλιά μου όταν προσπαθεί να αλλάξει θέση/στάση και τότε έχουμε πραγματικό show, βλέπεις μια κοιλιά να ανεβοκατεβαίνει μέχρι να βολευτεί. Τη στιγμή που γράφω αυτές τις γραμμές η πίεση που ασκεί στα τοιχώματα της κοιλιάς μου είναι απίστευτη, όχι αγάπη μου όσο και να σπρώχνεις δεν υπάρχει περίπτωση να βγεις από εκεί, εκτός του ότι είναι νωρίς ακόμα για κάτι τέτοιο! Μια φίλη μου που έχει δύο παιδιά στο δημοτικό μου έλεγε ότι θα ήθελε να ξαναμείνει έγκυος μόνο και μόνο για την αίσθηση του μωρού όταν βρίσκεται μέσα σου, τις κινήσεις του, τις κλωτσιές του, αυτή την μοναδική επικοινωνία που αναπτύσσεται μεταξύ της μητέρας και του παιδιού.  Θα συμφωνήσω, όμως πλησιάζοντας στην τελική ευθεία γίνομαι ανυπόμονη και δεν μπορώ να σταματήσω να σκέφτομαι πως θα είναι και οι κλωτσιές του εκτός κοιλιάς, προσπαθώ να φανταστώ τη φατσούλα του και πως το κρατάω στην αγκαλιά μου! Μέχρι να έρθει αυτή η στιγμή όμως απολαμβάνουμε τη μόνη επικοινωνία που ξέρει και τη ξέρει πολύ καλά…..



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου