Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2015

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ


Αυτό το καλοκαίρι ήταν από τα πιο όμορφα αλλά και αγχωτικά καλοκαίρια της ζωής μας. Η εγκυμοσύνη μας δημιούργησε απερίγραπτη χαρά αλλά και ανησυχία για το πώς θα κυλήσουν τα πράγματα. Περιορίσαμε τις διαδρομές και τις εκδρομές όπως άλλες χρονιές και περάσαμε τον περισσότερο καιρό στην Χαλκιδική και λίγες μέρες στην Δράμα. Η αφόρητη ζέστη που είχε αυτό το καλοκαίρι σε συνδυασμό με την εγκυμοσύνη δεν διευκόλυνε και πολύ τα πράγματα, ευτυχώς κάναμε αρκετά μπάνια στη θάλασσα και ξεκουραστήκαμε πολύ. Για την Δράμα αγοράσαμε με τα αδέρφια μου μια μεγάλη πισίνα, τοποθετήσαμε μια αιώρα και ένα τραμπολίνο και έγινε η αυλή της μαμάς μου χώρος αναψυχής, μικροί και μεγάλοι με περίσσιο ενθουσιασμό χαρήκαμε όμορφες στιγμές, δηλαδή εκτός από εμένα που δεν δοκίμασα για ευνόητους λόγους τίποτα από τα παραπάνω αλλά θα περιμένω του χρόνου με το μωράκι μου να τα χαρώ εις διπλούν! Οι φωτογραφίες που τραβήξαμε φέτος ήταν λίγες σε σχέση με άλλες χρονιές και αφορούσαν κυρίως εμένα και την κοιλιά μου! Οπότε δεν έχω και πολλές στιγμές να μοιραστώ μαζί σας, εξάλλου τις σημαντικότερες τις μοιράστηκα στην προηγούμενη ανάρτηση. Στην επιστροφή μας από τις καλοκαιρινές διακοπές μας περίμενε πολύ δουλειά στο σπίτι, τον Κυρ δηλαδή γιατί εγώ δεν μπορούσα να κάνω και πολλά, το δωμάτιο που είχαμε για γραφείο έπρεπε να διαμορφωθεί σιγά σιγά σε βρεφικό, να αδειάσει, να το βάψει κ.τ.λ. . Δεν μπορώ να πω ότι ολοκληρώθηκε, αλλά η δύσκολη δουλειά έγινε. Μόλις το ετοιμάσουμε εξ ολοκλήρου θα ανεβάσω φωτογραφίες. Κάπως έτσι κύλησε για εμάς αυτό το καλοκαίρι και τολμώ να πω ότι το Φθινόπωρο μας βρήκε αρκετά ξεκούραστους αλλά και με πολλά πράγματα που πρέπει να δρομολογηθούν.  Προσπαθώ να μην αγχώνομαι γιατί στο τέλος, όπως έδειξε και η ιστορία, όλα έρχονται όπως πρέπει και στην ώρα τους…..









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου