Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2011

Περιμένοντας το νέο Έτος!

Τι ωραία, επιτέλους σε λίγο θα φύγει και το 2011 για να έρθει το 2012, για τους περισσότερους από εμάς  βέβαια προμηνύεται ακόμα χειρότερο το νέο έτος, αλλά πάντα  έχουμε την ελπίδα και την αισιοδοξία ότι τα πράγματα θα πάνε καλύτερα, γι’ αυτό και κάθε χρόνο θέλουμε ο καινούριος χρόνος να μας βρίσκει με τα αγαπημένα μας πρόσωπα, με ένα πλουσιοπάροχο τραπέζι και πολύ κέφι με χαμόγελα.
Έτσι σιγά σιγά αρχίζει και η προετοιμασία  για το αυριανό ρεβεγιόν με καλό φαγητό και ποτό και φυσικά καλή παρέα. Φέτος η Πρωτοχρονιά θα μας βρει στη Δράμα και μιας και έχουμε πολύ μεράκι για μαγείρεμα, εγώ και η αδερφή μου έχουμε αναλάβει   τα περισσότερα πιάτα για το ρεβεγιόν και την Πρωτοχρονιά (χωρίς να θέλω να υποσκιάσω την μαμά!).

ΡΕΒΕΓΙΟΝ :

1.      Σαλάτα πράσινη, της αδερφής μου
2.     Σαλάτα σαν τούρτα, την οποία βρήκα στις http://www.sintagespareas.gr/sintages/salata-xristougenniatiki-san-tourta.htmlκαι στο Χριστουγεννιάτικο τραπέζι έκλεψε την παράσταση
3.      Ρολάκια χοιρινά με γέμιση, της μαμας
4.      Σουτζουκάκια σμυρναϊκά (αγαπημένα του αδερφού μου)
5.      Πατάτες και ρύζι
6.      Βιεννέζικη βασιλόπιτα, την οποία έκανα εγώ και πρέπει να είναι πολύ καλή γιατί μας έσπασε την μύτη. Επίσης από http://www.sintagespareas.gr/sintages/bienneziki-basilopitta.html
7.      Τρουφάκια και ένα Cheesecake, σπεσιαλιτέ της αδερφής μου


ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ :

1.      Από σαλάτες ότι και στο ρεβεγιόν συν αλοιφές
2.      Μαριναρισμένο κοτόπουλο με πατάτες στο φούρνο
3.      Γέμιση, επίσης θα την κάνω εγώ
4.      Τηγανιά χοιρινή
5.      Ρύζι
6.      Και από γλυκά τα παραπάνω.

Φυσικά θα υπάρχει σαμπάνια και άφθονο κρασί!!

Τα Χριστούγεννα στο γιορτινό τραπέζι είχα επίσης: γαλοπούλα με πατάτες στο φούρνο η γέμιση χώρια, τηγανιά με μανιτάρια, πιπεριές βρασμένα σε μπύρα (αυτές οι συνταγές της παρέας με έχουν βγάλει ασπροπρόσωπη αρκετές φορές), μπούτι χοιρινό με μέλι και μουστάρδα καθώς και μίνι πατατούλες του Άκη από το «Πρωινό μου», το οποίο δυστυχώς δεν μας ξετρέλανε, μπρόκολο au gratin,σαλάτες, γλυκά κ.τ.λ. Παρακάτω έχω κάποιες photos από αυτά που πρόλαβα να τραβήξω. 









Καλή Χρονιά και Χρόνια Πολλά!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου