Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

Christmas Table Decoration Ideas

Καλημέρα και καλή εβδομάδα. Στις γιορτές ένα από τα πράγματα που μου αρέσει είναι οι ευκαιρίες που έχω για να περιποιηθώ την οικογένεια και τους φίλους με υπέροχα δείπνα και συγκεντρώσεις για κρασάκι και φαγητό. Όμως βασική προϋπόθεση για να ευχαριστήσω κάποιον πέρα από το καλό φαγητό είναι και το όμορφο και καλαίσθητο περιβάλλον, έτσι φροντίζω πάντα, πέρα από το σπίτι μου να έχω διακοσμήσει κατάλληλα και σύμφωνα με το savoir vivre (τουλάχιστον προσπαθώ) την τραπεζαρία.
Κατά καιρούς έχω πάρει πολλές ιδέες, φυσικά από το internet και ειδικά για το στολισμό του χριστουγεννιάτικου τραπεζιού μπορεί κάποιος να βρει πληθώρα ιδεών . Μία μικρή γεύση σας δίνω παρακάτω από αυτά που μου έκαναν ωραία εντύπωση :





























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου