Πέμπτη 15 Μαΐου 2014


ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ;


            Ομολογώ ότι επειδή λείπαμε χρόνια, ένα από τα πράγματα που δεν ασχολούμουν καθόλου ήταν το μπαλκόνι μας, και τι μπαλκόνι, για δεδομένα πόλης μεγάλο! Τώρα όμως που είμαι εδώ δεν έχω καμία δικαιολογία, η μαμά μου, μιας και ασχολείται συνέχεια με λουλούδια και κήπους όλο με παροτρύνει να ομορφύνω το μπαλκόνι μου, ξέρετε τώρα, γλάστρες, φυτά, λουλούδια κ.τ.λ. έλα όμως που εγώ συνέχεια το αναβάλλω! Σε λίγο θα μπει ο Ιούνιος και εγώ ακόμα σκέφτομαι πότε να αφιερώσω χρόνο, δεν είναι ότι δεν έχω, αλλά είπαμε η μαμά μπορεί να το έχει με τα φυτά εγώ καθόλου. Να φανταστείτε πριν το γάμο πήρα λουλούδια, τα μεταφύτεψα σε γλάστρες, τα πότιζα, τα φρόντιζα και μετά το γάμο όλα μαράθηκαν!!! Ε, μια απογοήτευση την πήρα αλλά μάλλον δεν έκανα κάποια πράγματα σωστά κατά τα λεγόμενα της μαμάς. Μέχρι και ο γαμπρός μου το μπαλκόνι τους στην Δράμα το έκανε υπερπαραγωγή, αλήθεια, μέχρι και βότανα έβαλε, η αποκορύφωση ήταν όταν συζητούσε με την μαμά μου για το τι λουλούδια και σπόρους παρήγγειλε και πως σκέφτεται να κάνει την διακόσμηση του χώρου!!!! Βλέπετε, για την αδερφή μου κουβέντα, αυτή φροντίζει τον γάτο τους, βέβαια τώρα που το σκέφτομαι δεν την έχω δει να ασχολείται με το άθλημα της κηπουρικής ποτέ. Δεν πειράζει, οι αδερφές έχουμε άλλα χαρίσματα, είμαστε καλές σύζυγοι, καλές νοικοκυρές και μαγείρισσες!!!! Αυτά, γιατί αν δεν παινέψεις το σπίτι σου.........!
            Στο θέμα μας λοιπόν, που αν θυμάμαι καλά ήταν τι θα γίνει με το μπαλκόνι, λοιπόν  αρχικά σκέφτηκα να επισπεύσω τις διαδικασίες, να βρω φυτά και λουλούδια, να πάρω φυτόχωμα και χαλικάκια, γλάστρες, ποτιστήρι και άλλα βοηθητικά τα έχω από την πρώτη απόπειρα. Ευτυχώς υπάρχει και το internet και με ξεσηκώνει με τις πανέμορφες ιδέες που κυκλοφορούν!!! Για να δούμε θα καταφέρω να το μεταμορφώσω από ένα βαρετό χώρο με ένα τραπέζι και έξι καρέκλες σε ένα μικρό παράδεισο για να το χαρούμε το καλοκαιράκι; Έπεται συνέχεια, προς το παρόν ρίξτε μια ματιά στα μπαλκόνια, μικρά και μεγάλα, που μου έκλεψαν την καρδιά!
































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου