Κυριακή 31 Αυγούστου 2014

ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΓΑΜΟΥ…………..

            30 Αυγούστου είναι η δική μας προσωπική γιορτή, η δική μου και του Κυριάκου, έτσι και φέτος γιορτάσαμε τρώγοντας σε  εστιατόριο στην πόλη που γνωριστήκαμε, αποχωριστήκαμε για 5 χρόνια  και ξαναγυρίσαμε για να  μείνουμε πλέον μόνιμα, την όμορφη Θεσσαλονίκη.  Εκτός από την έξοδο για φαγητό, που παρεμπιπτόντως είχαμε πολύ πολύ καιρό να κάνουμε (οικονομία you know), το αγόρι μου μου πήρε δώρο την πανέμορφη και λατρεμένη παλέτα σκιών, που από καιρό είχα βάλει στο μάτι, της Urban Decay Naked2! Ω, ναι την παραγγείλαμε από κατάστημα της Αγγλίας στο internet και μετά από δύο εβδομάδες την κρατούσα στα χέρια μου!! Καλέ τέτοια χαρά που την απόκτησα είχα καιρό να νιώσω, τις πρώτες ημέρες την κρατούσα σαν θησαυρό στην ντουλάπα του μπάνιου και κάπου κάπου την έβγαζα από το κουτί της για να την θαυμάσω και ξανά προσεκτικά πίσω, παράλογο? Δεν νομίζω…….

            Βέβαια, για να επανέρθω στο χθες, όλη η ημέρα κύλησε όμορφα και χαλαρά στην συνέχεια με βόλτες στο εμπορικό και καφεδάκια με φίλους. Έτσι πέρασε ακόμα μία επέτειος και μακάρι να γιορτάζουμε μαζί για πολλά πολλά πολλά πολλά χρόνια ακόμα (εκφράσεις του στυλ να γεράσουμε μαζί κ.τ.λ. δεν μου αρέσουν) και μακάρι κάποια στιγμή να μεγαλώσει και η οικογένεια μας, άντε γιατί στο τέλος θα βαρεθούμε ο ένας τον άλλον, xixi !!!!!!!




Η παλέτα είχε δώρο 4 δείγματα primers για τα μάτια
σε ικανοιποιητικό μέγεθος και διαφόρων αποχρώσεων!







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου