Παρασκευή 22 Αυγούστου 2014

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ : PART 3

    Διανύουμε αισίως το τελευταίο 10ήμερο του Αυγούστου και του φετινού καλοκαιριού, ένα καλοκαίρι που παρ’ όλο δεν περιλάμβανε κάποιο μακρινό ταξιδάκι, ήταν αρκετά χαλαρό και ξεκούραστο ( Χαλκιδική και μπάνια) στο πρώτο μισό του, πολύ στενάχωρο στην αρχή του δεύτερου για λόγους που δεν θα ήθελα να αναφέρω επειδή άμεσα δεν αφορούν εμένα ή την οικογένεια μου, αλλά αρκετά καλύτερο στην συνέχεια καθώς τις πρώτες ημέρες του Αυγούστου φιλοξενήσαμε την αδερφή και το γαμπρό μου για λίγες ημέρες, μια αγαπημένη συνήθεια που έγινε παράδοση και ως συνήθως κάναμε και είδαμε πολλά πράγματα. Έπειτα περάσαμε λίγες ημέρες στον κουμπάρο στην Καβάλα και στην συνέχεια πήγαμε για 15 ημέρες Δράμα, εκεί και αν ο χρόνος δεν μας έφτασε παρ’ όλο που ήμασταν σχεδόν συνέχεια στη γύρα! Ένας γάμος μιας ξαδέρφης μου που κράτησε στην κυριολεξία μια εβδομάδα, καφεδάκια με φίλους που μου λείπουν ούτως ή άλλως, τα γενέθλια μου παρέα με τους δικούς μου και την γλυκιά ανιψιά μου, η γιορτή της αδερφής μου (15 Αυγούστου), τα γενέθλια του αδερφού μου και στο τέλος μια όμορφη μικρή συναυλία για φίλους με το συγκρότημα του γαμπρού μου, ο οποίος παρεμπιπτόντως έχει πραγματικό μεγάλο ταλέντο και φωνή, στο καταπληκτικό και γνωστό Φαράγγι της Πετρούσας. Αχ, εκείνο το μέρος είναι τόσο μαγικό, με τον έναστρο ουρανό πάνω από τα κεφάλια και την όμορφη δροσούλα, δεν είναι τυχαίο που φιλοξενεί πολλούς καλλιτέχνες και θεατρικές παραστάσεις από όλη την Ελλάδα!!
            Έτσι λοιπόν εχθές το απόγευμα επιστρέψαμε Θεσσαλονίκη αφού πρώτα όμως επισκεφτήκαμε στις Σέρρες, στην οποία πόλη έχω περάσει τα καλύτερα φοιτητικά χρόνια, αγαπημένους φίλους που γνωρίσαμε στην Ορεστιάδα και περάσαμε όμορφα τα χρόνια μακριά από τους τόπους μας. Στη βάση μας λοιπόν και ακόμα δεν ήρθαμε οι δουλειές διαδέχονται η μία την άλλη, φτου πάει και αυτό το καλοκαίρι ας ελπίσουμε ότι θα ακολουθήσει ένα καλό και δημιουργικό Φθινόπωρο και Χειμώνας!!

























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου